Klantenservice

Klantenservice

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via telefoon, e-mail, chat, Facebook of WhatsApp. Wij proberen je zo snel mogelijk te helpen.

Contact

Pro telecom wil zo goed mogelijk bereikbaar zijn. Wij hebben de volgende contactmogelijkheden:

0575 841 729
info@pro-telecom.nl
Facebook Messenger
06 3333 0569

Openingstijden

Openingstijden
De klantenservice is beschikbaar op dinsdag tot en met vrijdag van 9:30 tot 17:30 en op zaterdag van 09:30 tot 17:00. Buiten de openingstijden zijn de online contactmogelijkheden gewoon bereikbaar. Alle vragen worden beantwoord zodra de klantenservice weer open is. Op zondag en maandag is Pro Telecom gesloten.

Feestdagen
Op nationale feestdagen is Pro telecom gesloten. Je kunt gewoon bestellingen plaatsen. Alle bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden. De klantenservice is niet bereikbaar op deze dagen.

2020
1 januari 2020 – Nieuwjaarsdag – Gesloten
13 april 2020 – 2e Paasdag – Gesloten
27 april 2020 – Koningsdag – Gesloten
5 mei 2020 – Bevrijdingsdag – Gesloten
21 mei 2020 – Hemelvaartsdag – Gesloten
1 juni 2020 – 2e Pinksterdag – Gesloten
25 december 2020 – 1e Kerstdag – Gesloten
31 december 2020 – Oudjaarsdag – Gesloten

Bedrijfsgegevens

Pro telecom V.O.F.

Pro telecom, Spittaalstraat 62, 7201 EE Zutphen

 

BTW en Bankgegevens

Pro telecom v.o.f.

Straat: Spittaalstraat 62

Postcode: 7201EE

Stad: Zutphen

KVK nummer: 71633375

BTW nummer: NL858790622B01

Klachten

Indien je een klacht hebt over een product, een levering, onze service, één van onze partners of ons personeel kun je contact opnemen met info@pro-telecom.nl. Beschrijf hierin zo duidelijk mogelijk jouw klacht. Wij zullen deze binnen 72 uur behandelen en telefonisch of per e-mail contact met je opnemen. We zullen inhoudelijk binnen uiterlijk 14 dagen reageren.

Wij gaan tot het uiterste jouw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Verzenden

Na het bevestigen van je bestelling gaan wij aan het werk om jouw bestelling te picken, verpakken en verzenden. Om de beste service te leveren maken wij gebruik van meerdere verzendopties. In de tabel hieronder zie je een overzicht hiervan. Kom je er niet helemaal uit? Tijdens het afrekenen zie je duidelijk de verzendopties (en eventuele kosten) staan.

Let op we verwerken te bestellingen enkel op onze werkdagen.

Annuleren

Als je een bestelling hebt geplaatst die je toch nog wil annuleren neem je gelijk contact telefonisch contact op met onze klanten service (0575 841 729).

Retourneren

Indien de bestelling langer geleden dan 14 dagen geleden is ontvangen, is deze definitief en kan deze niet meer worden geruild of geannuleerd.

De bestelling terugsturen (binnen 14 dagen na ontvangst)

Je hebt 14 dagen de tijd om aan te geven dat je de bestelling (of een deel hiervan) wenst terug te sturen. Deze bedenktermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je de bestelling ontvangen hebt. Je kunt de bestelling ruilen of annuleren. Als je dit (schriftelijk) aan ons hebt aangegeven heb je nog eens 14 dagen om de bestelling aan ons af te leveren. De klant is altijd verantwoordelijk voor een juiste en veilige retourzending. De kosten zijn voor de zender.

We verzoeken je een retourzending te voorzien van een retourformulier of een modelformulier voor herroeping. Het retourformulier download je hier:

Download Retourformulier (PDF)

Bij herroeping (annulering) van de bestelling ontvang je het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- of transactiekosten) terug. Je bent eventueel verantwoordelijk te houden voor eventuele waardevermindering van de producten door het gebruik hiervan.

Retouradres:

Pro telecom
Pro telecom, Spittaalstraat 62, 7201 EE Zutphen

Informatie

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen.

U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Pro Telecom maakt gebruik van een eigen retourformulier (PDF).

Garantie Refurbish toestellen

Op alle producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een productgarantie of fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Om bij een defect eventuele verdere schade te voorkomen, verzoeken wij het defect zo snel mogelijk te melden.

Op alle refurbished apparaten 6 maanden. Goed om te weten is wát er precies onder de garantie valt.

iPhone & Samsung smartphones

Op sommige onderdelen van de telefoon zit beperkte garantie. Een telefoon is een gebruiksvoorwerp en zal altijd in mindere mate functioneren naarmate deze gebruikt is. Slijtage (door gebruik, stof, vocht, zand) valt niet onder de garantie.

Het volgende valt onder de garantie

  • Ghost touch (6 maanden garantie)
  • Batterij (6 maanden garantie)
  • Alle externe knoppen (power, volume en home knoppen)
  • Alle externe ingangen (koptelefoon, oplader)

Het volgende is uitgesloten van garantie

  • Producten die door eigen toedoen (val- of waterschade ed.) defect zijn geraakt
  • Producten die door derden zijn geopend en/of gerepareerd

Waterschade en waterdichtheid

Onze refurbished toestellen worden voor een technische controle opengemaakt. Hierdoor kan de waterdichtheid van het toestel minder zijn dan een nieuw toestel. Waterschade valt nooit onder de garantie.

Boete

Stuur je een refurbished apparaat op dat door eigen toedoen (waterschade, valschade etc.) defect is geraakt of niet door ons is verkocht, dan brengen wij € 29,- incl. BTW verwerkingskosten in rekening. Ook softwarematige problemen vallen in eerste instantie niet onder de garantie; je dient altijd eerst zelf het toestel te resetten. Houden deze problemen aan dan mag je het toestel natuurlijk gewoon terugsturen. Onze klantenservice helpt je graag.

Reparatie

In sommige gevallen kunnen wij het apparaat tegen betaling voor je repareren.

Meer informatie over de reparatie van onze refurbished toestellen kun je opvragen via de klantenservice.

Ik heb een toestel dat defect is en onder de garantie valt

  1. Meld het toestel retour via email – je ontvang alle retourgegevens
  2. Schakel iCloud uit
  3. Zet de telefoon terug in fabrieksinstellingen. Wanneer dit niet is gedaan, kan het zijn dat wij jouw gegevens van de telefoon moeten wissen
  4. Print het retourformulier en vul deze volledig in
  5. Geef het pakketje af bij een PostNL punt bij jou in de buurt

Na ontvangst krijg je van ons een bevestiging en zullen wij het toestel binnen 10 werkdagen proberen te repareren. Gaat het langer duren, dan nemen wij contact met je op.

Winkelwagen

sluiten